Küçük şeyler...

24 Mart 2015 Salı

40yama kumaş alabileceğiniz adresler...

 Benim  için en iyi kumaş mağazaları...
Kırkyama kursuna gitmeye başladıktan sonra, gittiğim şehirlerde önceliğim kumaş mağazalarını keşfetmek.
Gittiğim pek çok kumaşçıdan sonra en iyilerini paylaşmak istiyorum. Aydın'da keşfettiğim Ege Kumaş mağazası şimdilik  en iyisi. 
Kumaşlardan bir kaç fotoğrafı yakında yayınlarım. 
 EGE KUMAŞ
Sahibi: Dilek hanım
Adresi: Ramazan Paşa Mah. 25. Sokak No: 28 ( Belediye Karşı Sokağı ) AYDIN 
Tel: 0.256. 213 09 02
                                       
Ege Kumaştan aldıklarım...










Şu baykuşların tatlılığına...
 Aydın / Ege kumaşa, en son uğradığımda görüp, hemen almıştım. Daha sonra internet üzerinden keşfettiğim Samsun Ateşler Mefruşattan da dayanamayıp sipariş verdim. Eni 2.40 cm. olan bu kumaşın metresi, Ege kumaşta 10 TL. ; Ateşler' de  ise 8 TL.' ye satılıyordu.
















Dilek hanıma...














Bir diğeri İstanbul/Eminönü Hacopula Handaki Mert Tekstil... 

 MERT TEKSTİL
Eminönü'nde Hacopulo Han No:15 
                                               İstanbul
Tel: 0.212. 522 29 65 
       0.212. 522 29 66
                 Buradan aldığım kumaşları da çok sevdim.O semtteki kumaşçılarla kıyasladığımda fiyatları en uygun olan tekstil mağazası buydu.





          Aşağıdaki kumaşlarımı Bursa'dan almıştım.  








Bunlar da bir arkadaşımın benim için Ankara'dan aldığı baykuş desenli kumaşlarım.








Aşağıdakiler de Crafturk  patchwork kumaşlarımdan bir kaç tanesi...





















Ve son olarak internet üzerinden gönül rahatlığıyla alışveriş yapabileceğiniz bir kumaşcı.  Bu sayfada yayınladığım kumaşların çoğu www.bascilar.com 'da var. Bunlar da aldıklarım. Daha dün,  sipariş verdim. Bugün elime geçti. Bu ne hız !..
 Bu kumaşları kuzenimin Emir Ali' sine yapacağım yorganda kullanacağım. Bittiğinde çok ama çok güzel  bir yorgan olacak.                     9.10.2015



BAŞCILAR TEKSTİL 
Çıkrıkçılar Yokuşu No:80 06250 Altındağ / ANKARA

Tel: 0.312. 311 04 74         0.534. 347 45 43
 www.bascilar.com















Salı günü Samsun / Ateşler Mefruşat' tan  kargoya verilen siparişlerim de az önce elime ulaştı.  Hepsini çok beğendim; çocuklar gibi sevindim.  Tüm çalışanlarına ve Yalçın beye ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim.  23.10.2015

 ATEŞLER MEFRUŞAT
Gazi Cad. Şafak sk. No:15 Mecidiye Çarşısı / Samsun
Tel: 0(362) 435 16 49



 Aşağıdaki çiçek desenli kumaşlar tıpkı Tilda kumaşları gibi...Çok sevdim.Çok sevdim.Çok sevdim.







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder